TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Na czym polega praca Inżyniera Sprzedaży w GreenTerm?
Jako Inżynier Sprzedaży jesteś odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych użytkowników pomp ciepła marki DAIKIN. W praktyce wygląda to tak, że dzwonisz do klientów, którzy sami skontaktowali się z GreenTerm czy odwiedzili nasz salon sprzedaży. Twoją rolą jest zbadanie potrzeb klienta oraz ocena czy i jaka pompa ciepła spełni j
ego oczekiwania. Następie przedstawiasz klientowi jak wygląda cały proces zakupowy takiego urządzenia oraz proponujesz uzupełnienie ankiety na wysłane przez Ciebie pytania.
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
- nigdy więcej wciskania czegoś, czego klient nie potrzebuje / nie chcę;
- koniec z szukaniem sobie klientów – gotowe kontakty dostarcza Ci na bieżąco marketing GreenTerm;
- zero dzwonienia na zimno;
- koniec z traceniem czasu i energii na papiery i windykację – takie tematy ogarniają współpracownicy wsparcia sprzedaży, a Ty w tym czasie możesz się skupić na rozmowach z klientami;
- pracujesz zdalnie – tak, jak Ci wygodnie;
- masz stałe wynagrodzenie – abyś mógł skupić się na rozwoju relacji z klientami w ramach naszego procesu sprzedaży;
Dlaczego dostaniesz stałe wynagrodzenie zamiast prowizji?
Pokutuje w świecie sprzedaży takie przekonanie, że handlowiec musi mieć prowizję, bo inaczej nie będzie mu się chciało sprzedawać. Znasz to? Tymczasem my chcemy, żeby Ci się chciało ze wszystkich innych powodów i wiemy, jak to zrobić.
W GreenTerm sprzedaż jest tak poukładana, że jeśli zaufasz procesowi i włożysz odpowiedni wysiłek w swoją pracę, to jesteśmy spokojni o Twój wynik. Ty koncentrujesz się na rozmowach sprzedażowych, a my zdejmujemy z Ciebie wszystkie zadania, które towarzyszą sprzedaży, ale sprzedażą nie są i tylko rozpraszają Twoją uwagę, tj. szukanie nowych klientów, tworzenie umów, raportowanie, etc. Jesteśmy absolutnie świadomi, że praca sprzedawcy nie jest łatwa i wymaga szczególnych umiejętności, dlatego chcemy ją naprawdę dobrze wynagradzać. Dajemy Ci stałe wynagrodzenie, żebyś miał wolność i poczucie bezpieczeństwa. Gwarantujemy, że wyzwań Ci nie zabraknie, a dzięki stabilnej pensji nigdy nie będziesz musiał klientowi wciskać czegoś na siłę, żeby zarobić godne pieniądze dla siebie i swoich bliskich.
Nie szukamy osób
Jeśli uważasz, że …
- procedury w sprzedaży są zbędne, a rozmowa z klientem to spontaniczna gra;
- sprzedaż, to wyłącznie indywidualna gra niewymagająca współpracy w zespole, a handlowiec jest najważniejszą osobą w firmie;
- w sprzedaży wszystko zostało już wymyślone i nie ma potrzeby testowania nowych pomysłów;
- owijanie w bawełnę jest lepsze niż mówienie prawdy, a błędy powinno chować się pod dywan;
- porażka jest to powód do wstydu, a nie do rozwoju i wyciągania wniosków;
- Twoje zasady są sprzeczne z naszą kulturą organizacyjną (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz – Kultura organizacyjna GreenTerm);
… to nie zgłaszaj się do nas. Szanujemy Twój i nasz czas.
NASZE WYMAGANIA
Jeśli…
- jesteś wybitnie skutecznym sprzedawcą, odnosisz sukcesy i ten “niełatwy kawałek chleba” daje Ci ogromną satysfakcję;
- jesteś empatyczny, a pomaganie innym jest dla Ciebie źródłem autentycznej radości i daje Ci kopa do działania;
- czerpiesz przyjemność z kontaktu z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać i wspierać w rozwiązywaniu ich problemów;
- nie potrafisz żyć bez wyzwań i celów – potrzebujesz widzieć dowody swojego sukcesu;
- rozumiesz, że sprzedaż to nie same relacje, przypadek czy szczęście, ale metodyczne wykonywanie określonych zadań;
- posiadasz nastawienie, dzięki któremu nie rozpraszasz się, gdy słyszysz “nie” od klienta i dalej robisz swoje;
- samodoskonalenie jest dla Ciebie częścią życia, bo rozumiesz, że to, KIM JESTEŚ, decyduje o Twoich sukcesach w sprzedaży…
- interesujesz się nowinkami technicznymi;
- potrafisz wytłumaczyć laikowi zagadnienia techniczne, np. jak działa pompa ciepła lub jak działa silnik w samochodzie;
- masz doświadczenie w sprzedaży pomp ciepła (nie jest to warunek konieczny, a dodatkowy atut);
…, to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem dojrzałych emocjonalnie i życiowo osób, które rozumieją, że sprzedawanie to pomaganie ludziom i troszczenie się o ich dobro, a nie prymitywna manipulacja i tanie sztuczki. Jeśli więc fascynują Cię techniki wciskania klientom za wszelką cenę produktu, mówimy to otwarcie: „NIE CZYTAJ DALEJ TEGO OGŁOSZENIA”
Czego wymagamy?
Postawmy sprawę jasno. Ogromnie dużo dajemy, a rozmowy z naszymi klientami są wyjątkowe, ale też bardzo dużo wymagamy, bo – jak sam wiesz – praca w sprzedaży to nie jest łatwy kawałek chleba. Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie powyższe pytania;
- masz realne osiągnięcia w sprzedaży;
- sprzedajesz od co najmniej 2 lat (najlepiej, jeśli Twoimi klientami byli klienci indywidualni);
- rozumiesz potrzeby klientów i potrafisz się postawić na ich miejscu;
- interesujesz się różnymi metodologiami sprzedaży, np. znasz zasady Sandlera;
- jesteś dopasowany do naszego Zespołu i „stylu bycia” GreenTerm, (dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i uczciwie oceń, czy do nas pasujesz – Kultura organizacyjna GreenTerm);
- jesteś gotów być na miejscu w Warszawie na początku wdrożenia – trzy pełne miesiące;
To oferujemy
- wynagrodzenie: 16.000 zł netto + VAT na umowie B2B z pełnym płatnym 26 – dniowym urlopem. A jeśli wolisz umowę o pracę, to wówczas proponujemy 13.000 zł brutto (ok. 9.200 zł na rękę);
- możliwość wzrostu wynagrodzenia w przyszłości – w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria przejścia na kolejny poziom;
- forma umowy – współpraca B2B (własna działalność gospodarcza) lub umowa o pracę;
- wszystkie narzędzia potrzebne do pracy – komputer (laptop marki Apple – Macbook), telefon, samochód do celów służbowych;
- praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, bez żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy;
- możliwość pracy w dowolne cztery dni w tygodniu w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria – weekend może mieć aż trzy dni 😊;
- wolność wyboru miejsca pracy – praca stacjonarna w naszym salonie sprzedaży pomp ciepła lub praca w trybie „hybrydowym” – każde inne miejsce na ziemi o ile jest tam dobry dostęp do internetu oraz zasięg telefonu komórkowego i 4-5 dni w miesiącu praca stacjonarna w salonie;
- profesjonalne cykliczne szkolenia sprzedażowe;
- nowa książka / szkolenie minimum raz na kwartał podnosząca poziom Twoich umiejętności sprzedażowych;
GRUPA GREENTERM
W GreenTerm wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki zaangażowaniu ludzi we wszystko co robią. Zamiast narzekać biorą życie w swoje ręce i zmieniają świat – nawet ten najmniejszy, który jest wokół nich.
Nie zlikwidujemy wszystkich czynników zatruwających środowisko na całym świecie, w Polsce czy choćby jednym województwie. Ale pokazujemy, że najmniejsza zmiana przybliża nas do sukcesu, aby ten nasz mały świat wokół nas był zdrowszy, czystszy i piękniejszy. Bądźmy dumni z tego co robimy, bo lepszy jest jeden mały krok niż żaden inny …
Łukasz Głowacki, założyciel i właściciel firmy GreenTerm, swoją pierwszą firmę – doradztwo kredytowe założył, gdy zaczynał studiować. Absolwent finansów i rachunkowości na SGGW w Warszawie. Matematyczną dokładność połączył z pasją do budownictwa, elektroniki, automatyki, ekologii oraz chęcią zmiany świata na lepsze, co pozwoliło na szybkie uzyskanie wyjątkowych rezultatów.
Dziś GreenTerm jest liderem w Polsce największego i najstarszego na świcie producenta pomp ciepła marki DAIKN.
Czy zagraża nam kryzys? Otóż nadeszły trudne czasy spowodowane konfliktami zbrojnymi czy też zmianą klimatu. Zmiany wprowadzane przez polityków narzucają ludzkości przyspieszenie pewnych procesów w tym wymiany źródeł ciepła nie tylko w Polsce, ale i całej Europie. Z założenia miały one trwać kilkadziesiąt lat, ale ze względu na ostatnie wydarzenia zostały znacząco przyspieszone, a wręcz wprowadzone w trybie natychmiastowym.
Dlatego takie firmy jak GreenTerm stoją nie tylko przed szansą wielkiego rozwoju, ale także dźwigają odpowiedzialność na swoich barkach historycznych zmian jakie zachodzą na naszych oczach.
TO WSZYSTKO WYDAJE CI SIĘ NIEWIARYGODNE?
Powiedzmy to sobie jasno. W każdej rekrutacji mamy jedno największe wyzwanie…
My już wiemy, jak bardzo różnimy się w podejściu do pracowników i do samej sprzedaży w porównaniu do wszystkiego, czego doświadczyłeś dotychczas. Ale ktoś, kto zna świat sprzedaży z poprzednich firm, ma pełne prawo myśleć, że „to zbyt piękne, by było prawdziwe …”.
Dlatego gramy w otwarte karty. Jeśli masz wątpliwości lub zwyczajnie jeszcze nie wierzysz – zapytaj nas, jak się pracuje w GreenTerm. Poniżej znajdziesz numery telefonów. Jeśli chcesz się przekonać, zapytaj 🙂
Chcesz aplikować?
Nie chcemy Ciebie poznać czytając tylko CV czy też list motywacyjny. Interesuję nas to co myślisz i jak postępujesz w danych sytuacjach. Dlatego odpowiedz nam na dwa pytania z poniższych trzech. A jeśli uznasz, że warto jest odpowiedzieć na wszystkie, to po prostu zrób to.
1. Co zrobiłeś w zakresie swojego samodoskonalenia w ostatnim roku? Podaj konkretne przykłady.
2. Jakie Twoje cechy wspierają Cię w osiąganiu wyników w sprzedaży? Podaj przykład.
3. Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w GreenTerm?
Aktualny życiorys – CV wraz z przynajmniej dwoma odpowiedziami na pytania w formie PDF prześlij nam na adres rekrutacja@greenterm.pl.
UWAGA!
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Bierzemy pod uwagę wyłącznie kompletne aplikacje – CV wraz z odpowiedzią na przynajmniej dwa pytania.
Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że poświęcisz czas i wysiłek na napisanie odpowiedzi na ważne dla nas zagadnienia.